Oddevold får göra en ny insats vid skrivbordet

Som min kära kollega Kaj Kavaj skrev igår så skulle DM-finalen för juniorer spelas mellan IK Oddevold och LSK, på Thordéngårdens plastgräs igår. Matchen spelades också, men innan vi presenterar utgången gjorde jag lite research om det gått de senaste åren för LSKs juniorer i DM. Det visade sig att man vunnit tre år i rad och i och med matchen mot Oddevold kunde ta fjärde raka DM-gulet.

Så blev det också! LSK vann med 6-2 i finalen mot Oddevold.
Grattis önskar Skrivna Ark för fjärde raka DM-titeln!

...eller jag vågar nog inte riktigt gratulera än. Det återstår troligtvis en lång process. För jag skulle bli väldigt förvånad om inte Oddevold överklagar detta resultat av någon anledning. Men förhoppningsvis inser den människan som får denna överklagan på sitt bord att det nu får vara nog med Oddevolds gnäll.

/Speezie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0