En väntan...

En väntan och förväntan på glöd, passion, kärlek, kamp, underhållning och en känsla. En känsla som fortfarande är obestämd. Två olika känslor, där den ena andas glädje och lyckorus och den andra andas knappt. Känslan finns inuti och vill ut. Den framtida känslan vill ut och så snart som möjligt!
Det är först och främst en väntan som behövs. En väntan på att förbereda sig för när året går mot mörkare tider. Men där vår väntan ska sträva och blicka framåt mot en ljus framtid.


På söndag är det åter dags för Ljungskile SK att ta upp spaden för fotbollslir, denna gång mot Assyriska FF. Då har det gått mer än två veckor sedan matchen mot IFK Norrköping (förlust 1-2). Då såg det från TV-soffan rätt skapligt ut. Men den här tiden kan nog vara ett bra avstamp inför hösten att samla kraft och återhämta sig från skador. Så när jag åter tar plats på Starke Arvid Arena i min illasittande kavaj ska det bli spännande att se ett laddat LSK-lag som inte är av behov att spela läckert, utan bara vinstgivande. Dessutom hoppas jag många gör mig sällskap på läktaren, då det erbjuds fri entré!

/En förväntansfull Kaj Kavaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0